четвер, 16 січня 2020 р.

Світлій пам'яті "Кіборгів"...

 Сьогодні , 16 січня, День пам'яті захисників Донецького аеропорту "Кіборгів". Багато що можна написати, але чи не краще почитати думки самих воїнів, подивитися їм у вічі...

Чим здобувається Незалежність
Я знову лягаю під ніж,
Знову будуть мене латати,
Тільки душу мені не ріж,
Лікарю в білім халаті...

Не ріж мені мою душу,
Її негода в країні і так потріпала,
Винести цей тягар я мушу,
Воля зараз дешевшою не стала.

Її потріпала втрата бійців,
Кращих людей для всіх,
Ділив із ними все, що міг,
Життя горіло в їхніх очах...
   Ярослав Платмір // Рядки з передової: антологія поетів, опалених війною. - К.: Вид-во "Фенікс", 2018. - С.76.

Як підняли прапор на вежі аеропорту
 - Я, правда, не хотів розповідати, але... Бачила той прапор, який підняли над головною вежею Донецького аеропорту? То це зробили ми. Я, Андрій Горбань, Сергій Чайковський "Людоєд", а знімав Женя.
   Ми довго виношували цю ідею, ще з першого заходу в аеропорт, проте ніяк не виходило її втілити. Потім, коли вдруге повернулись у Донецький аеропорт, я кажу: "Андрію, давай прапор поставимо, покажемо, що ми тут є. Нехай дивляться і зляться, що ми така непереборна сила"...
      Боєць 79-тої аеромобільної бригади (позивний "Кока") // АД 242.Історія мужності, братерства і самопожертви. - Харків: КК "Клуб Сімейного Дозвілля", 2016. - С.35.
   








   

Немає коментарів:

Дописати коментар