четвер, 9 січня 2020 р.

"Я для тебе горів, український народе..."

... З сім'ї селянської, до грубості простої,
В життя дороги стеляться мені...
Я хочу пити сонячні настої,
Пізнать до краю радощі земні!

І на стежках, порослих бур'янами,
Що обминали зморені діди,
Я залишу мужицькими ногами
Хай не глибокі, та чіткі сліди.
         Василь Симоненко// Симоненко В. На схрещених мечах: вибрані твори. - К.,2004. - С.12.

   Слід, який залишила творчість українського поета, журналіста, шістдесятника Василя Симоненка, тягнеться до сьогодення і знаходить палкий відгук у серцях поціновувачів українського слова, вільної думки, яскравих образів!
   До 85-річчя з дня народження поета в бібліотеці організовано виставку-персоналію "Я для тебе горів, український нвроде!...". Для вас, шановні користувачі, підібрано книги В.Симоненка та статті про нього:


1.     Василь Симоненко (1935-1963). «Я для тебе горів , український народе…» // Жулинський М. Українська літератури. Творці і твори: учням, абітурієнтам, студентам, учителям. – К.: Либідь, 2011. – С.959-979.
2.     Василь Симоненко «Я – Українець! Ось і вся моя автобіографія!». 8 січня 2020 року – 86 років від дня народження // Шкільна бібліотека. – 2019. - № 12. – С.2.
3.     8 січня – 85 років від дня народження Василя Симоненка (1935-1963), українського поета і журналіста, шістдесятника // Позакласний час. – 2019. - № 12. – С.10
4.     Крок до безсмертя: 85 років від дня народження Василя Симоненка // Шкільна бібліотека. – 2019. - № 12. – С.67-68.
5.     Симоненко В. Берег чекань. – К.: Наукова думка, 2001. – 248 с.
6.     Симоненко В. На схрещених мечах: вибрані твори. – К.: Унів. Вид-во «Пульсари», 2004. – 384 с. – (Бібліотека Шевченківського комітету)
7.     Симоненко В. У твоєму імені живу: поезії, оповідання, щоденникові записи, листи. – К.: Веселка, 2003. – 382 с.: іл.
8.     Я не прислужував ніколи і нікому. Василь Симоненко: Сини твої, Руси-Україно // Журавлик. – 2010. – № 1. – С.10.
9.     Яременко В. «Щоб правду більш не кидали за грати…». Василь Симоненко / Василь Яременко. – К.: Веселка, 2009. – 23 с. – (Урок літератури)


Немає коментарів:

Дописати коментар