четвер, 8 квітня 2021 р.

"Шлях до здоров'я". (Виставка - рекомендація до Всесвітнього дня здоров'я)

 "Здоров'я - найбільше благо, дароване нам природою. Щоб зберегти його на багато років, потрібно постіно дбати про це."

Ласков О.О. За здоровий побут. - К., 1979. - С.5

Всесвітній день здоров’я відзначається щорічно 7 квітня в день створення в 1948 році Всесвітньої організації охорони здоров’я. Вже тоді глобальною ідеєю заходу була пропаганда здорового способу життя. ВООЗ підходить до цього питання з широких соціальних позицій: здоров’я – не тільки відсутність хвороб та фізичних дефектів, а стан повного фізичного, духовного і соціального благополуччя.

Цьогоріч – під гаслом «Побудуємо більш справедливий, більш здоровий світ»

З нагоди Всесвітнього дня здоров’я 7 квітня 2021 року ВООЗ пропонує всім приєднатися до нової кампанії на підтримку побудови більш справедливого, більш здорового світу. Чому це важливо?
Наш світ – це світ нерівності.

Як яскраво продемонструвала пандемія COVID-19, одні мають можливість жити більш здоровим життям і користуються легким доступом до медичних послуг, у інших такої можливості немає. Все залежить виключно від умов, в яких люди народилися, виросли, живуть, працюють і старіють.

У всьому світі є цілі групи населення, які ледве зводять кінці з кінцями, отримують мізерні доходи, живуть в неналежних умовах, не мають доступу до гідної освіти, стикаються з безробіттям, в більшій мірі страждають від гендерної нерівності і не мають або майже не мають доступу до безпечних умов життя, чистої воді і чистого повітря, достатнього обсягу продовольства і медичних послуг. Це призводить до невиправданих страждань, хвороб, яким можна було запобігти, і передчасній смерті. Крім того, це має негативні наслідки для суспільства і економіки країн в цілому.

Це не тільки несправедливо, але і передбачувано. Саме тому ВООЗ закликає лідерів країн зробити так, щоб кожна людина могла жити і працювати в умовах, що сприяють здоров’ю. У той же час ВООЗ закликає лідерів вести моніторинг нерівності в питаннях здоров’я і забезпечувати всім людям повсюдний і своєчасний доступ до якісних послуг охорони здоров’я.

Від пандемії COVID-19 постраждали всі країни, але найбільш важкими її наслідки стали для тих, хто ще до пандемії вже знаходився в уразливому положенні, тих, хто схильний до підвищеного ризику хвороби, має менше можливостей для отримання якісної медичної допомоги та найбільшою мірою страждає від негативних наслідків протиепідемічних обмежень.

Профілактика та увага до нашого власного здоров’я – є основною метою відзначення Всесвітнього дня здоров‘я.
7 квітня до Всесвітнього дня здоров'я в бібліотеці організовано книжкову виставку - пораду "Шлях до здоров'я ":


Книги, що розміщено на виставці:
  1. Барзотті Е. Я і світ навколо мене. - Харків, 2016. - 208 с.
  2. Бедрій Я. Безпека життєдіяльності. - К., 2009. - 286 с.
  3. Вендровска С. 100 минут для красоты и здоровья. - М., 1992. - 96 с.
  4. Відверта розмова про "це". - К., 2009. - 286 с.
  5. Вілкінсон Ф. Як я дорослішаю. Посібник для хлопців. - К., 2019. - 48 с.
  6. Грибан В. Валеологія. - К., 2005. - 256 с.
  7. Дітям про все на світі: Популярна дитяча енциклопедія. - Харків, 2008. - 192 с.
  8. Дорога в Країну здоров'я. - К., 1984. - 158 с.
  9. Енциклопедія для дівчат. - К., 2003. - 606 с.
  10. Энциклопедия женского здоровья. - Харьков, 2006. - 575 с.
  11. Если хочешь быть здоров: сборник. - М., 1988. - 352 с.
  12. 3. Капранов В.І. Сам собі дієтолог. - К., 2007. - 512 с.
  13. Комаровский Е. Здоровье ребёнка и здравый смысл его родственников. - Харьков, 2006. - 543 с.
  14. Коростелев Г. Шаг за шагом: твой календарь здоровья. - М., 1984. - 95 с.
  15. Ластков О. За здоровий побут. - К., 1979. - 70 с.
  16. Москоні Л. Їжа для мозку. Наука розумного харчування. - К., 2019. - 336 с.
  17. Навроцька Г. Це треба знати всім. - К., 1987. - 112 с.
  18. Снекторов В. Спорт - друг детей. - К., 1976. - 86 с.
  19. Старовєров С. Основи китайської оздоровчої гімнастики. - К., 1992. - 176 с.
  20. Студеникин М. Книга о здоровье детей. - М., 1986. - 240 с.
  21. Хлопець на всі 100%. - Харків, 2019. - 304 с.
  22. Хочу быть здоровым. - К., 1991. - 336 с.
  23. Юнак В. Наркоманія - дорога в безодню. - К., 2001. - 160 с.
  24. Ягодинський В. Учням про шкідливість никотину та алкоголю. - К., 1986. - 104 с.




Немає коментарів:

Дописати коментар