четвер, 21 листопада 2013 р.

Без права на щастя

Наталя Данилюк
І ЗАПАЛИ ВСЕЛЕНСЬКУЮ СВІЧУ...
Вплетіть, матусю, свічечку  в  колосся
І  запаліть, поставте  на  вікні...
Може  в  цю  пізню  перемерзлу  осінь
Сюди  вернутись  випаде  й  мені...

Може  і  я  в  холодному  тумані
Свою  стежину  в  дім  наш  віднайду...
І  зажевріють  кетяги  багряні
Калини, що  зосталась  у  саду

І  запеклась  кривавою  росою,
Неначе  спалах  східної  зорі,
Коли  мене  смертельною  косою
Підтяв  безжальний  голодовий  рік...

Насипте, мамо, пригорщу  пшениці
І  залишіть  яріти  на  вікні.
Цей  запах  хліба...Він  і  досі  сниться,
Колоссям  проростає  у  мені...

Я  ним  ніяк  насититись  не  можу,
Крізь  темний  морок  в  розпачі  кричу!..
Згадай  про  нас, заморених, мій  Боже,
І  запали  вселенськую  свічу...
  
   Щорічно у четверту суботу листопада о 16.00 ми запалюємо на вікні свічу, свічу памяті і скорботи за безвинно загубленими 80 років тому під час страшного спланованого Голодомору наших співвітчизників.
   До трагічної дати в бібліотеці організовано книжкову виставку «память про голодні роки»:


  20 листопада відбулася година-реквієм «Без права на щастя». Розпочалася година з перегляду відео «Голодомор 32-33 років в Україні»- © ТРК 41 Канал http://youtu.be/xg9aYRvceGo


   Далі ведучі Л.П.Дяченко та О.Ю.Демченко розповіли про страшні дні голоду, про страждання дітей та дорослих, зачитали спогади тих, хто пережив лихоліття.






   На завершення учасники переглянули відеоролик створений працівниками нашої бібліотеки «Запали свічу» http://youtu.be/xZ36cU9nw6s


Немає коментарів:

Дописати коментар