четвер, 19 липня 2012 р.

Приємна несподіванка

   Приємно здивував нас подарунок поета, прозаїка та автора творів для дітей, лауреата українських та міжнародних літературних премій Віктора Терена двотомник «Вибраного». До видання ввійшли його кращі поетичні і прозові твори.


   Подарунок супроводжувався листом:

ДОРОГІ ПРАЦІВНИКИ БІБЛІОТЕКИ,
ЛЮБІ МОЇ ЧИТАЧІ!

   Вихід книжки для кожного письменника – радість. У мене вийшов двохтомник «Вибраного», і я хочу своєю радістю поділитися з Вами.
   Надсилаю свої книжки в подарунок бібліотеці, і якщо від моїх віршів чи повістей в когось у душі побільшає світла й надії, то, мабуть, воно недаремно писалося.

                                        З повагою і найкращими побажаннями
                                                                                 Віктор ТЕРЕН

   З цього подарунка ми започатковуємо нову сторінку в нашому блозі «Нам дарують» та оголошуємо акцію «Подаруй бібліотеці книгу».
  
   Письменник зі світовим ім’ям Пауло Коельо в роздумі «Про книги і бібліотеки» пише: « Я… продовжую купувати книги – ніякими електронними засобами повністю їх не замінити. Але як тільки дочитую книгу, відправляю її в мандрівку: дарую кому-небудь чи передаю у публічну бібліотеку. І справа не в моїй стурбованості проблемою збереження лісів та не в щедрості: я просто вважаю, що кожна книга повинна пройти власний шлях, а не припадати пилом на полиці.
   …Тому нехай наші книги все-таки мандрують, переходять від рук до рук, заставляють променіти задоволенням очі людей…».

   PS. З власної бібліотеки передаю до фонду Дашівської міської бібліотеки книги:
   
У минулому році сім’я лікарів Фільварків подарувала бібліотеці більше 50 примірників книг, Садич Т.О. подарувала 7 томів дитячої енциклопедії, за що ми та наші користувачі щиро їм вдячні.


   ПРИЄДНУЙТЕСЯ ДО НАС !


Немає коментарів:

Дописати коментар